Zinkevičius Gintaras

„Nuobodulio estetika“ Nidoje

Nuo liepos 16 iki 25 d. Nidos meno kolonijoje veikia fotografijos paroda „Nuobodulio estetika“, kuri yra Thomo Manno festivalio dalis. Kaip teigia parodos kuratorė Agnė Narušytė, „Jau nusibodo miesto nuobodulys, pavergęs protą nesibaigiančiais rūpesčiais. Metas į Nidą. Čia nuobodulys kitoks – tik leidi, kad mintis pustytų vėjas, ir būni sau, nė kiek nebesirūpindamas dėl to, […]

Gintaro Zinkevičiaus „Kareivio dienoraštis“ ir pastabos šiandienos paraštėse

„Iš pirmo žvilgsnio tai vos ne mėgėjiškų albuminių nuotraukėlių serija (nes viena nuotrauka be kitų čia nieko nereiškia), apklijuota kvailokais geltonais kampučiais, aprašinėta visai ne kaligrafiškais užrašais. Jokių techninių efektų, jokio „meno“ demonstravimo. Tik kur ne kur užplaukia specialiai padarytas dūmelis, ir naivuolis gali pamanyti, kad fotografas yra tikras nemokša. Bet įsižiūri arčiau atidžiau į […]

Kontekstai ar reklama? Paroda “POST ARS_20_KONTEKSTAI” Šiuolaikinio meno centre

POST ARS_20_KONTEKSTAI kaip projektas yra ypatingas dėl dviejų dalykų: pirma, parodoje pristatytas skaitmeninis katalogas, talpinantis gausybę tekstinės ir vaizdinės informacijos – nusipirkęs jį, pradedi kaupti nuosavą šiuolaikinės dailės informacijos archyvą, jausmas labai geras; antra, projektas buvo surengtas Kaune ir tik po parodos galerijoje „101“ buvo atvežtas į Vilnių. Įdomu tai, kad tą patį gruodžio mėnesį […]

POST ARS grupei – 20

Gruodžio 18 d., penktadienį, 18 val. Šiuolaikinio meno centre (Vokiečių g. 2) atidaroma menininkų grupės POST ARS jubiliejinė paroda. Paroda POST ARS_20_KONTEKSTAI – tai 20-ies metų menininkų grupės veiklos retrospektyva, atveriama penkiuose ekranuose ir skaitmeniniame parodos kataloge. Parodos, akcijos, performansai, nufilmuoti dažnai mėgėjiška kamera, šiandien ne tik liudija reikšmingą grupei POST ARS laiko ir nueito […]

Kai kuratorius tampa menininku

Grenoblio (Prancūzija) Ecole de Magasin studentų sukurtame video darbe į kuratoriams užduodamą klausimą „Kas daro jūsų kuratorinę veiklą unikalia“  buvęs ŠMC kuratorius Raimundas Malašauskas atsako „Jūs“, žvelgdamas tiesiai į kamerą. Parodos „Pirmą ir antrą kartą“ apžvalgą būtų galima parašyti kiek pakoregavus šį „dialogą“: „Kas daro meninę veiklą unikalia?“ – klausia meno studentai, „Mes“, – atsako […]