Sosunova Anastasija

JCDecaux premijos 2018 metų paroda „Orumas“ ŠMC

Iki sausio 13 d. Šiuolaikinio meno centre veikia paroda JCDecaux premijos 2018 metų paroda „Orumas“. Parodos dalyviai: Gabrielė Adomaitytė, Matas Janušonis, Goda Palekaitė, Anastasija Sosunova, Pinigų Uostas / Money Haven. Šiais metais premija atiteko Anastasijai Sosunovai. Kuratoriai: Monika Kalinauskaitė ir Adomas Narkevičius. Trumpas pavadinimas – ką daryti, kad paroda netaptų žodyno stulpeliu? Prieš išdalinant premijas […]

JCDecaux premija 2018: „Orumas“ ŠMC

Lapkričio 30 d. 18 val. Šiuolaikinio meno centre atidaroma JCDecaux premijos 2018 metų paroda „Orumas“. Orumas – tai visa persmelkianti šiuolaikybės ir kūrybos būklė, neišsenkantis poreikis, apie kurį nebeišeina negalvoti. Šiame žodyje užkoduota ta nuotaika, kai juokai baigiasi, bet dėl to nepasidaro nebelinksma – tada galime per save, kitus, išorinį ir vidinį pasaulį permąstyti su […]

„Keturi kambariai su vaizdu“ ir griaustinio dundėjimas. Šiuolaikinė skulptūra „Vartų“ galerijoje

Šių metų spalio 29 – lapkričio 30 dienomis Vilniaus „Vartų“ galerijoje veikianti paroda „Keturi kambariai su vaizdu“ (Four Rooms With A View) pristato penkių šiuolaikinių menininkų – Aron Mehzion, Anastasijos Sosunovos ir Andrea Zucchini, Neringos Vasiliauskaitės bei Johannes Wald – skulptūrinius objektus ir instaliacijas. Vokiečių kuratoriaus ir leidėjo[1] Daniel Marzona pasiūlyta parodos koncepcija, kurioje menininkams […]

Grupinė paroda „Keturi kambariai su vaizdu“ galerijoje „Vartai“

Iki lapkričio 30 d. galerijoje „Vartai“ veikia tarptautinė grupinė paroda „Keturi kambariai su vaizdu“. „Keturi kambariai su vaizdu“ yra iš keturių personalinių ekspozicijų sudaryta grupinė paroda. Parodos dalyviai – menininkai Aronas Mehzionas, Anastasija Sosunova ir Andrea Zucchini, Neringa Vasiliauskaitė, Johannesas Waldas – buvo pakviesti eksponuoti savo kūrinius vienoje iš keturių galerijos salių. Kiekvienam jų buvo […]

Diskusija ir tarptautinė grupinė paroda „Keturi kambariai su vaizdu“ galerijoje „Vartai“

Spalio 29 d. 16:30 val. galerija „Vartai” kviečia  į pokalbį „Šiuolaikinio meno kolekcionavimas: dėmesys konceptualiam ir minimalistiniam menui” ir iš kart po jo vyksiantį tarptautinės grupinės parodos „Keturi kambariai su vaizdu” atidarymą. Pokalbio metu vyks diskusija tarp šiuolaikinio meno knygų autoriaus ir galeristo Daniel Marzona bei kuratoriaus ir rašytojo Julian Heynen. Po to atidarysime Daniel […]

Depo intarpas. Paroda Lentvario geležinkelio stoties pastatuose

Labas, laike. Rašymo priežastis nėra labai dėkinga – paroda „Depas“ vyko tik kelias dienas ir aš rašau apie ją remdamasis tik dokumentacija. Bet paroda man įdomi dėl kelių priežasčių, kurias nieko nelaukdamas vardinu: dėlto, kad ji aktualina jau Baltijos trienalės užkabintą vaiduoklio temą, taip pat subjektyvios etnografijos metodą ir galiausiai – kritinėje teorijoje vystytą akumuliacinę kapitalistinės […]

Paroda „DEPAS / DEPOT“ Lentvaryje

Rugsėjo 8-9 dienomis XIX a. Lentvario garvežių remonto ceche bei geležinkelio stoties apartamentuose veikė paroda „DEPAS / DEPOT“. Spontaniškai į Lentvario kasdienybę įsiterpianti paroda tyrinėja vietinio konteksto istorijas – turtingą ir idilišką gyvenimą nutiesus geležinkelio liniją ir pavargusią nuo dundesio šiandieną. Miestas kadaise projektuotas lyg žemės rojus tapo tarpine zona ir tranzitiniu tašku, o sulaukėjęs […]

Vilniaus galerijų savaitgalio ‘18 paroda „DEPAS / DEPOT“ Lentvaryje

Antrą kartą rengiama satelitinė Vilniaus galerijų savaitgalio ‘18 paroda „DEPAS / DEPOT“ išsiplečia ne tik į XIX a. Lentvario garvežių remonto cechą, bet ir į geležinkelio stoties apartamentus. Rugsėjo 8–9 dienomis veiksiančioje parodoje šeši menininkai pristatys specialiai šiai progai sukurtas arba adaptuotas instaliacijas. Pasitelkus fiziologijos terminiją, depas reiškia rezervinio kraujo sankaupą, panaudojamą tik būtiniausiu atveju. […]

Atviros dirbtuvės „Mišrių kūnų elgesys“ Rupert centre

Liepos 12 d., nuo 18 val. Rupert kviečia į dviejų dalių kūrybines dirbtuves su menininkais Anastasija Sosunova, Sarah Chow ir Daniel Rossi. Renginys yra Rupert grupinės parodos „Susipynusios istorijos“ dalis. Dirbtuvės „Mišrių kūnų elgesys“ pagrįstos mintimi, jog medžiagos formuoja mus ir mūsų elgesį, o mes savo ruožtu kuriame skulptūras savo kūnų judesiais ir erdve. Panaudodami molį […]

Ankštas kanono protezas. Anastasijos Sosunovos ir Andrea Zucchini paroda „Antra oda“

Talpi ir įvairiapusė protezo metafora, naudota nuo Marshallo McLuhano, kalbėjusio apie mūsų tęsinius, iki Bernardo Stieglerio, sakiusio, jog technologizuotame amžiuje gimusiam žmogui techninių protezų prireiks vis anksčiau, pasitelkiama ir projektų erdvėje „Editorial“ eksponuotoje parodoje „Antra oda“. Tiesa, bendroje menininkų Anastasijos Sosunovos ir Andrea Zucchini ekspozicijoje rodomi realūs ir simboliniai protezai kalba apie kiek kitokias šio […]