Sosunova Anastasija

Paroda „Vidinės kišenės“ „Editorial“ erdvėje

Gruodžio 20 d. projektų erdvėje „Editorial“ (Latako g. 3, Vilnius) duris atvėrė paroda-susitikimas „Vidinės kišenės“. „Halfdanas išraižė šias runas” kažkurią IX amžiaus dieną ant Sofijos soboro vidinio balkono turėklų marmuro išbraižė nuobodžiaujantis (?) vikingas. Vogčia padarytas, trumpas kaip pokaičio miegas gestas įsirėžė į pastato odą nemažiau ryškiai nei jo skliautuose sklandančių šventųjų portretai. Šis užrašas […]

Paroda-susitikimas „Vidinės kišenės“ „Editorial“ erdvėje

Gruodžio 20 d., penktadienį, 19 val. projektų erdvėje „Editorial“ (Latako g. 3, Vilnius) duris atvers paroda-susitikimas „Vidinės kišenės“. „Halfdanas išraižė šias runas” kažkurią IX amžiaus dieną ant Sofijos soboro vidinio balkono turėklų marmuro išbraižė nuobodžiaujantis (?) vikingas. Vogčia padarytas, trumpas kaip pokaičio miegas gestas įsirėžė į pastato odą nemažiau ryškiai nei jo skliautuose sklandančių šventųjų […]

Anastasijos Sosunovos solo paroda „Baris, kuris pats pasivedžioja“ Tartu

Iki sausio 11 d. Kogo galerijoje (Kastani 42, Tartu) veikia Anastasijos Sosunovos solo paroda „Baris, kuris pats pasivedžioja“. „Kartą žiūrinėdama vienos mažos Vilniaus kaimynystės grupės naujienas socialinėje medijoje, aptikau paskelbtą paklydusio, rajone slampinėjančio šuns nuotrauką. Tarp visų gelinių nagų priauginimo reklamų ir nusiskundimų dėl automobilių stovėjimo aikštelės, ši šuns nuotrauka išsiskyrė. Fotografijos autorius, klausęs „Ar […]

JCDecaux premijos 2018 metų paroda „Orumas“ ŠMC

Iki sausio 13 d. Šiuolaikinio meno centre veikia paroda JCDecaux premijos 2018 metų paroda „Orumas“. Parodos dalyviai: Gabrielė Adomaitytė, Matas Janušonis, Goda Palekaitė, Anastasija Sosunova, Pinigų Uostas / Money Haven. Šiais metais premija atiteko Anastasijai Sosunovai. Kuratoriai: Monika Kalinauskaitė ir Adomas Narkevičius. Trumpas pavadinimas – ką daryti, kad paroda netaptų žodyno stulpeliu? Prieš išdalinant premijas […]

JCDecaux premija 2018: „Orumas“ ŠMC

Lapkričio 30 d. 18 val. Šiuolaikinio meno centre atidaroma JCDecaux premijos 2018 metų paroda „Orumas“. Orumas – tai visa persmelkianti šiuolaikybės ir kūrybos būklė, neišsenkantis poreikis, apie kurį nebeišeina negalvoti. Šiame žodyje užkoduota ta nuotaika, kai juokai baigiasi, bet dėl to nepasidaro nebelinksma – tada galime per save, kitus, išorinį ir vidinį pasaulį permąstyti su […]

„Keturi kambariai su vaizdu“ ir griaustinio dundėjimas. Šiuolaikinė skulptūra „Vartų“ galerijoje

Šių metų spalio 29 – lapkričio 30 dienomis Vilniaus „Vartų“ galerijoje veikianti paroda „Keturi kambariai su vaizdu“ (Four Rooms With A View) pristato penkių šiuolaikinių menininkų – Aron Mehzion, Anastasijos Sosunovos ir Andrea Zucchini, Neringos Vasiliauskaitės bei Johannes Wald – skulptūrinius objektus ir instaliacijas. Vokiečių kuratoriaus ir leidėjo[1] Daniel Marzona pasiūlyta parodos koncepcija, kurioje menininkams […]

Grupinė paroda „Keturi kambariai su vaizdu“ galerijoje „Vartai“

Iki lapkričio 30 d. galerijoje „Vartai“ veikia tarptautinė grupinė paroda „Keturi kambariai su vaizdu“. „Keturi kambariai su vaizdu“ yra iš keturių personalinių ekspozicijų sudaryta grupinė paroda. Parodos dalyviai – menininkai Aronas Mehzionas, Anastasija Sosunova ir Andrea Zucchini, Neringa Vasiliauskaitė, Johannesas Waldas – buvo pakviesti eksponuoti savo kūrinius vienoje iš keturių galerijos salių. Kiekvienam jų buvo […]

Diskusija ir tarptautinė grupinė paroda „Keturi kambariai su vaizdu“ galerijoje „Vartai“

Spalio 29 d. 16:30 val. galerija „Vartai” kviečia  į pokalbį „Šiuolaikinio meno kolekcionavimas: dėmesys konceptualiam ir minimalistiniam menui” ir iš kart po jo vyksiantį tarptautinės grupinės parodos „Keturi kambariai su vaizdu” atidarymą. Pokalbio metu vyks diskusija tarp šiuolaikinio meno knygų autoriaus ir galeristo Daniel Marzona bei kuratoriaus ir rašytojo Julian Heynen. Po to atidarysime Daniel […]

Depo intarpas. Paroda Lentvario geležinkelio stoties pastatuose

Labas, laike. Rašymo priežastis nėra labai dėkinga – paroda „Depas“ vyko tik kelias dienas ir aš rašau apie ją remdamasis tik dokumentacija. Bet paroda man įdomi dėl kelių priežasčių, kurias nieko nelaukdamas vardinu: dėlto, kad ji aktualina jau Baltijos trienalės užkabintą vaiduoklio temą, taip pat subjektyvios etnografijos metodą ir galiausiai – kritinėje teorijoje vystytą akumuliacinę kapitalistinės […]

Paroda „DEPAS / DEPOT“ Lentvaryje

Rugsėjo 8-9 dienomis XIX a. Lentvario garvežių remonto ceche bei geležinkelio stoties apartamentuose veikė paroda „DEPAS / DEPOT“. Spontaniškai į Lentvario kasdienybę įsiterpianti paroda tyrinėja vietinio konteksto istorijas – turtingą ir idilišką gyvenimą nutiesus geležinkelio liniją ir pavargusią nuo dundesio šiandieną. Miestas kadaise projektuotas lyg žemės rojus tapo tarpine zona ir tranzitiniu tašku, o sulaukėjęs […]