Agnės Kondrataitės paroda „30 d.“ galerijoje „Aukso pjūvis“
artnews.ltBirželio 21 d., penktadienį, 17 val. galerijoje „Aukso pjūvis“(K. Donelaičio 62, Kaunas) atidaroma jaunosios kartos keramikės Agnės Kondrataitės paroda „30 d.“. Atidesnis žiūrovas neabejotinai jau bus pastebėjęs šios menininkės kūrinius eksponuotus Kaune, parodose „Menas + Menas bendrauti. Garsas“ (Kauno paveikslų galerija, 2008), VI Baltijos šalių šiuolaikinėje keramikos paroda (Kauno keramikos muziejuje, 2012), „Spalva-nuotaika-simbolis“ (Balta galerijoje, 2012).
Pasak menotyrininkės Rūtos Marijos Purvinaitės, „A. Kondrataitę dar studijų metais sudomino žmogaus kūno plastika, judesio dinamika ir joje slypintis emocinis informatyvumas. Jos kuriami objektai daugiareikšmiai, juose slypinčios prasmės siejasi su žmogaus egzistencijos drama. Menininkės kalbėjimo būdas per žmogaus figūros plastiką įtaigus ir veiksnus. Kūriniuose kaskart naujai išryškėja juose slypinčios prasmės, žadinančios vis kitokį suvokimą. Suvokėjas tampa dalyviu objekte besivystančio proceso, įsukančio jį į mįslingą svaigulį.
Parodoje „30 d.“ menininkė siekia atskleisti dviejų skirtingų medžiagų ir formų – rankomis iš molio lipdytų figūrų ir balionų transformaciją apibrėžtame laike (parodos trukmė) ir erdvėje (ekspozicijų salė). Keramikos, kaip medžiagos stabilumu ir baliono trumpalaikiškumu siekiama atskleisti ne tiek skirtingų medžiagų savybes, kiek suvokėjui atveriamos galimybės kūrinio interpretacijoms. Tai gali būti ir laiko tėkmėje kintanti materija, tai gali būti ir kažkur, emociniame ar mentaliniame lauke plevenanti laisvės vizija.“
2007 m. A. Kondrataitė baigė VDA vizualiojo ir taikomojo meno fakultete keramikos magistro studijas, tačiau parodose bei simpoziumuose pradėjo dalyvauti nuo 2003 m., sėkmingai realizuodama savo kūrybinius sumanymus plastikos raiška pasižyminčiuose kūriniuose. Pastaraisiais metais menininkė vis dažniau kviečiama į postmoderniojo meno parodas, festivalius, simpoziumus, kaskart pristatydama originalius, savitos plastinės kalbos kūrinius. Jos sukurti konceptualūs objektai pelnė teigiamus vertinimus Vokietijoje, Latvijoje, Ukrainoje, Kroatijoje vykusiuose simpoziumuose.