Verikaitė Valda

Ilgas tradicijas turinčiame Europos stiklo meno festivalyje Lenkijoje – kūrėjai iš Lietuvos

  Reikšmingą vietą pasaulinėje stiklo arenoje užimantis Europos stiklo meno festivalis (European Glass Festival) Vroclave šiemet esminiu projekto akcentu pasirinko Baltijos šalių stiklo meną: organizatorių numatyta parodyti po dešimt žinomų Lietuvos, Latvijos ir Estijos stiklo meno kūrėjų, surengti kiekvienos šalies personalines žymaus menininko parodas ir vieno debiutuojančio šalies atstovo prisistatymus. Toks formatas turi tikrai puikias […]

Paroda „IMAGINARIUM“ galerijoje „Arka“

Vasario 22 d., penktadienį, 18 val. LDS galerijoje “Arka” (Aušros Vartų g. 7, Vilnius) atidaroma paroda „IMAGINARIUM“. Parodos pavadinimas – lotyniškų terminų imago (atvaizdas, kopija, panašumas) ir imagum (vaizduotė) sampratų įvietinimas. Imaginariumas – tai fikcinė, heterotopiška, individualiai patiriama laikinė erdvė, kurioje susitelkia atvaizdas kaip atspindys ir vaizduotė kaip atspindžių “gaminimo” tinklas. Ši paroda remiasi Hanso […]

Paroda „Naujos istorijos“, festivalio „Vitrum Balticum. Pinklės!“ dalis, galerijoje „Meno parkas“

Iki spalio 27 d. galerijoje „Meno parkas“ (Rotušės a. 27, Kaunas) veikia šiuolaikinio meno paroda „Naujos istorijos“. Šiuolaikinio meno paroda „Naujos istorijos“ festivalio „Vitrum Balticum. Pinklės!“ kontekste reprezentuoja dabarties diskursą, tačiau ji glaudžiai siejasi ir su festivalyje analizuojamomis atminties ir praeities temomis. Atmintis šiuo atveju – skirtingų kartų santykis su praeitimi, kuri reflektuojama per vaizdų, […]

Fotoreportažas iš parodos „Lūkesčių procesai“ VDA Telšių galerijoje

Nuo lapkričio 4 d. VDA Telšių galerijoje veikianti grupinė paroda Lūkesčių procesai apjungia menininkus, kurie iš naujo permąsto kasdienybės ritualus kaip tam tikrus ateities kūrimo modelius. “Egzistuoja uždara ir atvira ateitis, priklausanti nuo patirties ir lūkesčių. Uždara ateitis dėl patirties yra nuspėjama, tuo tarpu atvira ateitis, įtakojama lūkesčių –nenuspėjama, nes nėra ribojama praeities“ (R.Koselleck). Šios […]