Modernaus ir šiuolaikinio meno muziejaus „Tate“ žiniasklaidos ir auditorijos formavimo vadovo Marco Sandso paskaita NDG auditorijoje

2011 m. kovo 14 d., Pirmadienis
Straipsnio autorius: artnews.lt

 

Kovo 18 d., penktadienį, 16 val. Nacionalinės dailės galerijos auditorijoje (Konstitucijos pr. 22, Vilnius) vyks susitikimas su modernaus ir šiuolaikinio meno muziejaus Tate (Didžioji Britanija, Londonas) žiniasklaidos ir auditorijos formavimo vadovu Marcu Sandsu. Svečias skaitys paskaitą „Kaip praplėsti lankytojų ratą galerijos erdvėje ir už jos ribų“ (angl. How to engage with new audiences in the gallery space and beyond). Po paskaitos vyks Nacionalinės dailės galerijos vadovės Lolitos Jablonskienės moderuojama diskusija.

Marcas Sandsas nuo 2010 m. gegužės mėnesio dirba Tate žiniasklaidos ir auditorijos formavimo vadovu. Jis yra atsakingas už Tate prekinio ženklo plėtrą internete, radijuje, televizijoje ir socialinėje žiniasklaidoje, siekiant stiprinti Tate ryšius su auditorija ir kurti socialinį muziejaus tinklą. M. Sandsas vadovauja žurnalo Tate Etc., internetinio video žurnalo TateShots ir leidybos, ryšių su visuomene, rinkodaros, narystės bei bilietų pardavimų komandoms.

Prieš pradėdamas darbą Tate, M. Sandsas dirbo kompanijoje Guardian News & Media dienraščių The Guardian ir The Observer bei jų internetinių tinklapių rinkodaros direktoriumi (2000–2010). Anksčiau – rinkodaros direktoriumi LWT/Granada Television, buvo vienu iš Carlton ir Granada konsorciumo Digital Terrestrial transliuotojo British Digital Broadcasting, vėliau tapusio ONdigital, darbuotojų steigėjų. 
Karjeros pradžioje M. Sandsas aštuonerius metus dirbo reklamos srityje Londone ir Niujorke, pradžioje DMB&B, vėliau – HHCL and Partners. Universitetinį išsilavinimą įgijo Kembridžo universitete.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *