.
2015    06    30

Atviros studijos 2: Aistė Kirvelytė ir Eglė Ridikaitė projektų erdvėje „Malonioji 6“

artnews.lt

SONY DSC

Liepos 16 d. 18 val. LTMKS projektų erdvėje „Malonioji 6“ vyks Eglės Ridikaitės ir Aistės Kirvelytės atvirų studijų pristatymas. Studijos atviros: 2015 06 29 – 07 18 d. 16 – 20 val.

Eglė Ridikaitė ir Aistė Kirvelytė daugelį metų kuria didelio formato tapybos darbus, todėl joms būtinai reikia šviesių, didelių dirbtuvių. Neseniai suradusios tinkančias jų darbo specifikai, susidūrė su biurokratinėmis problemomis, todėl šiuo metu dirbtuvių neturi.

LTMKS mielai sutinka priglausti savo nares bei žinomas menininkes trims savaitėms projektų erdvėje „Malonioji 6“, kurių metu Eglė Ridikaitė tikisi įgyvendinti anksčiau sumanytą kūrinį, o Aistė Kirvelytė net nebandys tapyti. Ji kurs aplinką, padedančią žiūrovui suvokti situaciją bei atkreipti dėmesį į įstatymu numatytą nekilnojamo turto mokesčio lengvatą, galiojančią tik nuosavybės teise menininkui priklausančiai studijai.

Aistė Kirvelytė (g. 1969) kūryboje dažnai pasitelkia populiarių žurnalų, masinės komunikacijos medijų, kino, grafinės reklamos įvaizdinimo, (socio-ideologinio) naratyvo kūrimo, montavimo taktikos, išryškinant jų dirbtinumą, ironizuojant ir parodijuojant. Taip pat kuria ir (video) animaciją paradoksaliai kalbėdama apie tapybą ir tapybinę problematiką. Didelių formatų tapybos ciklai dažnai remiasi į foto, kino ar masinių komunikacijos priemonių (medijų) problematiką, o video ir animacija tarsi nukreipta į tapybai artimos formalios kalbos (de)konstrukciją.

Eglės Ridikaitės (g. 1966) kūrybai būdingas procesualumas, dideli formatai, netradicinės tapybos priemonės. Menininkė atsisakė porėmių, tapo ant didžiulių drobių, prikaltų prie sienų, padengtų silikonu, o „hiperrealizmo“ esmę sudaro trafaretais išpurškiami kasdienės buities fragmentai ar tam tikri populiarios kultūros atributai.

„Atviros studijos – atviras procesas“ – LTMKS projektas siekiantis skatinti menininkų tarpusavio bendradarbiavimą, „pokalbį“ meninėmis praktikomis, kartu atveriant duris publikai skatinti publikos įsitraukimą į meninį procesą bei užmegzti dialogą tarp menininko ir publikos. Žinomiems menininkams tai galimybė realizuoti savo idėjas už savo įprastinės studijos ribų, o jauniems – pristatyti savo kūrybines praktikas viešai.