.
2018    01    23

Aurio Radzevičiaus paroda „Dykinė už cirko 0.1“ parodinėje erdvėje „Krematoriumas / Meno krosnys“

artnews.lt

Sausio 24 d. (trečiadienį) 17 val. parodinėje erdvėje „Krematoriumas / Meno krosnys“ (Maironio g. 6, II vidinis kiemas) vyks Aurio Radzevičiaus personalinės parodos „Dykinė už cirko 0.1″ atidarymas.

Dykynė už cirko, tai visai ne vieta, o, jeigu ir vieta, tai kažkur gale kaukolės, truputi aukščiau nei apačioj, kur baigiasi kauliuku. Tas O,vienas- tik dalis didelės kelionės , kruopa gyvenimo projekto, kuriame įvairiomis tarpdisciplinarinėmis priemonėmis kalbama apie fragmentus iš praeities ir ateities, egzistencinės tuštumos baimes, prisimintas ir naujai įprasmintas egzaltuotas būsenas, kitas sielos šiukšles ir pasiryžimus.

Šioje parodoje rodoma dalis subjektyvių objektų, kurie grubiu būdu išėję iš plokštumos byloja senų žmonių padavimais, intriguoja kriminalinėmis istorijomis, atskleidžia ypatingą sufalsifikuotos mitologijos žavesį bei suponuoja kritišką požiūrį į multiplikacinių filmų herojų rodomą kančią. Daliai jų taip ir nepavyksta išeiti į 3D realybę, bet savo dvimatiškumą jie apkarpo iki tokios beveik isteriškos būsenos, kad, kaip foną, už jų gali dėti ir padėti bet kokį foną- nuotaikingą mėnulio peizažą, gėlytėm ar žirneliais dekoruotą pagalvėlę, gali tiesiog pakabinti kaimynės užuolaidą, kai ji persirenginėja.. galima nupaišytI žaibų pilną audros debesį ant paklodės tik tik prabudus.

Šie tapybos objektai nei aktoriai, įkūnijantys įvairius personažus, pasitelkti šiam nebyliam vaidinimui kad parodytų ir įrodytų maloniai publikai visiškai beprasmišką savo egzistencijos faktą. Dar jie bando atitraukti laiko uždangą, kad parodytų erdvės plyšį, bet ta fanieros ar iš tikrų plytų sumūryta uždanga yra nepajudinama, kas matosi iš nagų ar dantų žymių.

Be kitų puikių sąvybių, šie tapybos objektai turi sąvybę degti, kas buvo viena lemtingų priežasčių išdidžiai eksponuotis kartu su degimo krosnimis.

Autorius tęsia Nežinomo autoriaus pradėtą ezoterinę kelionę tarp simboliais tapusių dviejų pušų, aukso siūlu siuva iškraipytos praeities fragmentus su miniatiūriniais bestiariumo žemėlapiais, paralelinio pasaulio šešėlius su postarsinio nerimo virpesiais, įterpdamas į rankdarbį optimizmo pilnos, sveikos visuomenės šviesius ateities spindulius.

A.R.R.

20180124