.
2018    06    03

Aido Bareikio paroda „Records“ galerijoje namuose „Trivium“

artnews.lt

Birželio 4 d. 18 val. galerijoje namuose „Trivium“ (Vilkpėdės g. 7-105, Vilnius) atidaroma Aido Bareikio paroda „Records“.

Jei darytume prielaidą, kad visi įrašai, atspaudai yra žemės trauka + truputis pastangų tą trauką labiau paspausti, teoriškai yra įrašo galimybė vien tik su žemės trauka ir be jokių pastangų. Žemės trauka ir entropija yra šio darbo procesas ir variklis, panašiai kaip bangų mūša.

Aš renkuosi bangų mūšą vandenyne, nes begalinis mūšos pasikartojimas gali tave nuvesti tiesiai į akmens amžių … Nors šių darbų „amžius” yra greičiau ” geležies „, nes čia – pastovus geležies rūdyjimas atitinka spalvą. Spalvos interpretacijų gali būt ir daugiau : pvz.: piratų keramika arba tiesiog molis (nors molyje yra daug geležies, taip kad mes vėl atgal į geležies amžių. Bet as specifiškai norėjau užtaikyti „industrinės geležies” spalvą, – kaip rūdys saulėlydy, su tokiu atseit futuristiniu niuansu, todėl šių spalvų paieškų irgi neslepiu, dažai buvo maišyti ir išbandomi kaip paletėjt tiesiai ant tų pačių drobių, galima tai matyti akyliau pažiūrėjus.

Porėmių atsisakiau, nes tai jau pastanga kažką objektyvizuoti arba
apibrėžti, o to aš kaip tik vengiau. Poremių nėra ir todėl, kad drobės buvo suvyniotos ir atliktos „atoslūgių mašinoj „, kas yra primityvi tos pačios bangų mūšos imitacija – tiesiog tūba, pripildyta iki viršaus vandens. Į ją talpinama drobė, dažai ir kas nori – kaip potvynis. Apačioj yra skylė, kurią atvėrus, potvynis atslugdomas. Tą galima kartot be galo. Atoslūgio sedimentacija ir yra gravitacijos įrašas arba atspaudas. 40 min. – ir jau !

Aidas Bareikis