Skersytė Alma

Paskutinis videoreportažas iš dešimtečio parodos „Lietuvos dailė: 2000-2010“ ŠMC

Šiuolaikinio meno centre pasibaigusi paroda „Lietuvos dailė: 2000-2010“, sukėlusi tiek viešų ir asmeninių diskusijų, aistrų ir būtinybę dar kartą šaltai  permąstyti pačios institucijos vietą ir vaidmenį Lietuvos meno scenoje bei jau anekdotu tapusio autentiško „dailės“ termino vartojimą, yra per svarbi, kad ateityje išliktų tik šios polemikos pavidalu. Juk kita paroda įvyks tik po dešimties metų. […]

Fotopasakojimas iš Cooltūrisčių ekskursijos po parodą „Lietuvos dailė 2000–2010: dešimt metų“ ŠMC

Praėjusį penktadienį, spalio 29 d., 18 val. Šiuolaikinio meno centre įvyko Cooltūrisčių grupės  intervencija į šiuo metu Šiuolaikinio meno centre veikiančią parodą  „Lietuvos dailė 2000-2010: dešimt metų“.  Šį kartą Cooltūristės nesislėpė po kaukėmis ar kostiumais, o atvirai dėstė savo poziciją parodos atžvilgiu: kuratorė ir meno kritikė Laima Kreivytė tapo nesamdyta parodos gide, į parodos naratyvą […]

Kažkas atsitiko su pasakojimu. Pokalbis su parodos „Lietuvos dailė: 2000-2010“ Šiuolaikinio meno centre bendrakuratore Ūla Tornau

Prieš pokalbį dar kartelį perverčiau parodos „Lietuvos dailė: 1989-1999” katalogą. Akivaizdu, kad ši paroda ir paroda „Lietuvos dailė: 2000-2010” yra du visiškai skirtingi dalykai. Norėčiau pradėti nuo to, kaip buvo sudaryta parodos struktūra, ar atskiri skyriai išryškėjo natūraliai, ar tai ilgų diskusijų vaisius ir daug kas buvo palikta nuošalyje? Šiuolaikinio meno centre dirbantys kuratoriai darbą […]

Paroda „Lietuvos dailė 2000–2010: dešimt metų“ ŠMC

Rugsėjo 24 d., penktadienį, 18 val. Šiuolaikinio meno centre (Vokiečių g. 2) atidaroma pastarojo Lietuvos dailės dešimtmečio dailę apžvelgianti paroda „Lietuvos dailė 2000–2010: dešimt metų“. „Lietuvos dailė 2000–2010: dešimt metų“ – tai retrospektyvinė paroda, siekianti apibendrinti pastarųjų dešimties metų Lietuvos šiuolaikinio meno strategijas ir procesus. Parodoje pristatomi per pastarąjį dešimtmetį sukurti, kuratorių manymu, svarbiausi šiuolaikinio […]