• Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
  • Žinios
2024 10 02 Meno mugėje „ArtVilnius“ Panevėžio dailės galerija pristatys Marijos Šileikaitės-Čičirkienės kūrybą 2024 09 30 „Stasys Museum“ pirmą kartą Vilniuje pristatys  mobilią parodą „Keliaujanti vaizduotė“  2024 09 28 Menininkė Monika Dirsytė pristatė performansą, skirtą atkreipti visuomenės dėmesį į CO2 emisijų mažinimą 2024 09 27 „ArtVilnius’24“ mugės Projektų zonos kuratorius Valentinas Klimašauskas: „Šventė gali būti ir meno tema, ir jo atsiradimo priežastis“ 2024 09 27 6–ojoje meno leidinių mugėje „Kaunas Art Book Fair“ – dėmesys meno knygų leidybos lauko subtilybėms ir pašnekesio formatui 2024 09 27 Šiuolaikinio meno mugėje „ArtVilnius’24“ Irenos Mikuličiūtės dailės galerija pristatys penkių menininkių kūrybą 2024 09 24 Gabija Grušaitė dar kartą pristatys išskirtinio dėmesio sulaukusią instaliaciją „Pasimatymas su aštuonkoju“ mugėje ArtVilnius‘24 2024 09 24 Lietuvos fotografijos leidiniai „Unseen“ mugėje ir „Valencia photo“ festivalyje 2024 09 23 Meno mugės „ArtVilnius“ kūrėjai: prieš 15 metų tai buvo ambicingas planas  2024 09 23 Lietuvos nacionalinio dailės muziejaus rudens sezono programoje – iki šiol Lietuvoje nepristatyti užsienio ir Lietuvos menininkai bei jų darbai 2024 09 20 Atviras kvietimas dalyvauti programoje „Viskas gerai: tai, kas mums patinka“ 2024 09 19 Galerija „Meno parkas“ „Lietuvos sezonas Prancūzijoje 2024“ proga pristato videoinstaliacijų parodą „Tarpsmas“
. PDF

Paroda „Laiško kūnas“ projektų erdvėje „Sodų 4 “

Laisko kunas

Rugsėjo 9 d. 20:00 val. Vilniaus galerijų savaitgalio vakarą projektų erdvėje „Sodų 4 “ (Sodų g. 4, Vilnius) atidaroma paroda „Laiško kūnas“. Parodos kuratoriai Jogintė Bučinskaitė ir Jurijus Dobriakovas. Dalyvaujantys menininkai: Arnas Anskaitis, Žygimantas Augustinas, Andrew Gryf Paterson, Francisco Janes, Geistė Kinčinaitytė, Aurelija Maknytė, Vitalijus Strigunkovas.

Bendravimas per atstumą šiandien yra savaime suprantamas ir neretai išties būtinas. Nuolat atsinaujinančios, evoliucionuojančios ir kartu paprastėjančios komunikacijos technologijos sukuria aplink jį hiperšiuolaikiškumo ir iškūnijimo aurą. Tačiau korespondencijos, arba buvimo kartu per laiškus, menas turi gilias šaknis ir specifinį kūniškumo režimą. Jei susimąstysime apie laiškus pačia bendriausia ir fundamentaliausia prasme, suprasime, kad jie yra nesančio adresato kūno pakaitalas – kitaip tariant, rašydami laišką mes vietoj savęs atsiunčiame mus atstovaujančius ir simuliuojančius raidžių kūnus (neatsitiktinai anglų kalboje pagrindinė laiško dalis vadinama „kūnu“ – body). Kintančios technologijos tik greitina ir tankina laiškų rašymo – persikūnijimo į simbolius – choreografiją nesibaigiančiame idealaus simuliuoto dialogo paieškos procese.

Kas nutinka, kai archajiškas komunikacijos žanras įkūnijamas šiuolaikiniame medijuotame kontekste, išryškindamas tiek laikmečio diktuojamus skirtumus, tiek tokio ryšio esmės nekintamumą? Kaip reaguoti, kai atsakymai mus pasiekia nebe žodine išraiška, o vienokiu ar kitokiu vaizdiniu? Kaip dešifruoti šiandienos laiškus? Kaip laiškai rašo patys save?
Iliustracija: iškarpa iš Raymond Monvoisin „Eloísa en el sepulcro de Abelardo“.

Paroda veiks iki rugsėjo 24 d.